No parem de créixer!

Gràcies a la feina de tots vosaltres, el projecte d'entorns col·laboratius de la casa es fa gran dia rere dia.

Tan gran que hem hagut d'actualitzar la infografia que ja coneixeu. Aquí teniu la infografia del projecte de comunitats virtuals del 2016.

Les comunitats que destaquem com a casos d'èxit estan escollides com a exemples representatius de tots els àmbits de la Diputació i de tots els tipus de comunitats que tenim (internes, de suport a ajuntaments, de relació amb la ciutadania...). La voluntat és fer més entendor el projecte a algú que no el conegui.

Ens fa il·lusió fer-vos partíceps dels números globals del projecte en aquest moment:

- Som 34 comunitats funcionant (5 comunitats més han estat despublicades un cop assolit el seu objectiu).

- Gairebé 13.000 usuaris donats d'alta entre totes les comunitats.

- Més de 53.000 continguts creats.

- Gairebé 300 grups de treball

- Més de 18.000 comentaris.

- Més d'1 milió de pàgines vistes el 2015.

Esperem que us agradi! Recordeu que, en cas que vulgueu imprimir la infografia, cal fer-ho en format DIN-A3.

Castro Lázaro, Laura

Moltes felicitats a tothom!! Una gran noticia ;)

Clotet Masana, Maria Teresa

Bon dia Anna i tohtom,

Aquesta és una molt bona notícia. La vostra infografia cada any és més espectacular. És un bon exemple de treball col·laboratiu que lidereu amb entusiasme i que esteneu a les nostres comunitats.

Felicitats a tots i totes!

Canals Miquel, Josep M.

Felicitats Anna i resta de l'equip de l'OTI pel suport i feina que feu, sempre de qualitat. Vista la infografia, queda palesa la utilitat dels entorns col·laboratius. He traslladat la infografia a la comunitat que dinamitzo (observatoris socioeconòmics).

Mora Munné, Elena

Felicitats a tothom que hi formem part!